Projects

Virtual Hunting

98% complete

ONGOING


This content is not available in English. The following text is displayed in Polish.

Opis

Gracz porusza się po wybranym terenie, mając ze sobą telefon z odbiornikiem GPS. Potwory generowane są na mapie, w miejscach i środowiskach odpowiadających ich charakterystykom. Możliwa jest współpraca między graczami podczas walki z potworem. Gracze posiadają własny ekwipunek i umiejętności. Celem gry jest zdobywanie nowych przedmiotów i zwiększanie siły postaci.

Technologie i narzędzia

Java 8, Spring, Hibernate, Android SDK, JavaScript, LeafletJS, Overpass API (OpenStreetMap)

Screeny

Grafiki

Comments

Add comment

Sorry! Comments available only for registered users. Please log in or register.

Sections

  1. Academy of Computer Games

Participants

Dominik Przepióra

Teamleader

Maksymilian Wojczuk

Programista

Anna Wójcik

Designer

Łukasz Miśkiewicz

Programista

Marcin Zieliński

Programista

Mateusz Majewski

Grafik

Łukasz Kaźmierczak

Programista

Piotr Gawryś

Programista

Maciej Sudoł

Programista

Kamil Osuch

Programista

Marek Kaput

Programista

Paweł Mendroch

Programista

Paweł Grochola

Programista